پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سید محمدرضا کاظمی طباء در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا با تبریک عید غدیر (امامت و ولایت) اظهار کرد: از مردم شاهین‌شهر به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی ترافیک شهرستان شاهین‌شهر و میمه بابت تأخیر در اجرا و تکمیل پروژه عمرانی میدان امام حسین علیه‌السلام عذرخواهی می‌کنم.

 

 

وی با بیان اینکه به آقای ابریشمی راد به‌عنوان شهردار در این خصوص چندین بار تذکر و هشدار داده‌ام. افزود: به راهور دستور داده‌ام از ۱۰ مرداد که آخرین‌مهلت تکمیل این پروژه توسط پیمانکار است، درصورتی‌که پروژه به اتمام نرسید به استناد تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورت تأثیر پروژه در تصادفات سریعاً پیمانکار و شهرداری شاهین‌شهر را مقصر اعلام و آنها  را ملزم به پرداخت خسارت کنند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه با هیچ شخصی اعم از حقوقی یا حقیقی در حوزه منافع مردم و بیت‌المال عقد اخوت و برداری نبسته‌ام، اظهار کرد: به هیچ عنوانی برای ما قصور یا طولانی‌شدن اجرای پروژه‌های عمرانی که پای منافع مردم در میان است قابل‌پذیرش نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی