پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کوهپایه معرفی شد

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۵:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان کوهپایه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد. در این مراسم اصغر هدایت فرماندار سابق شهرستان کوهپایه تکریم و جواد شمسی پور به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این مراسم ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای اصغر هدایت فرماندار سابق شهرستان کوهپایه بعنوان فردی متدین، جواد شمسی پور فرماندار جدید این شهرستان را فردی مومن، متعهد، انقلابی و خستگی ناپذیر در همه عرصه ها معرفی کرد.

وی در ادامه با تأکید بر خدمت به مردم گفت: بایستی تلاش کنیم وظایف خود را در قبال مردم به درستی انجام دهیم.

وی ادامه داد: فریب دشمن این است که مردم ما را خسته نشان دهد در صورتی که مردم ثابت کرده‌اند پای اسلام، نظام، انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: مردم در هیچ شرایطی عقب ننشسته اند و هر کجا که لازم بوده به صحنه بیایند میدان را خالی نکردند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، عنوان کرد: دشمن توطئه می‌کند تا القا کند مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند اما این صرفاً یک عملیات روانی است.

جان‌نثاری افزود: در این شرایط وظایف مسئولین نسبت به مردم چندین برابر است تا با کار صادقانه و شبانه روزی رضایت همه جانبه مردم را کسب و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی