پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، صبح امروز ۱۶ آبان ماه تفاهم نامه خواهر خواندگی دو شهر شاهین‌شهر و نیشابور با حضور شهرداران (سعید ابریشمی راد _ سیدحسن میرفانی)و اعضای شورای اسلامی دو شهر و همچنین سیدمحمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سالن جلسات تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر به امضا رسید.

 

سیدمحمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در این جلسه با اشاره به ظرفیت های بالای شهر شاهین شهر اظهار کرد: شاهین‌شهر با بیش از ۲۵۰ هزار جمعیت در حوزه های مختلف علمی، گردشگری، صنعتی و غیره دارای ظرفیت های بسیار بالایی است.

وی با بیان اینکه شهرستان شاهین‌شهر و میمه نزدیک به ۳۰ درصد مالیات ارزش افزوده استان اصفهان را تامین می کند، افزود: نیروی کارگری و بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه از ۸۰ هزار نفر عبور کرد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: نگاه دولت سیزدهم و مدیریت استان اصفهان به شهرستان شاهین‌شهر و میمه یک نگاه ویژه ای است.

وی با بیان اینکه شهرستان شاهین‌شهر و میمه رتبه اول با سوادی و شهر نشینی استان اصفهان را دارد، تصریح کرد: مدیریت شهری شاهین‌شهر توانسته وظیفه خدمت رسانی را به مردم به خوبی انجام دهد.

کاظمی طبا بیان داشت: امیدواریم همکاری دو شهر شاهین‌شهر و نیشابور مایه خیر و برکت برای مردمان این دو دیار پر افتخار بشود.

*ظرفیت های شهر نیشابور باید به درستی برای آیندگان تبیین شود

سیدحسن میرفانی شهردار نیشابور در حاشیه آیین امضا تفاهم نامه خواهر خواندگی دو شهر نیشابور و شاهین‌شهر اظهار کرد: خوشحالیم که زمینه عقد خواهر خواندگی شهر نیشابور ۷ هزار و ۵۰۰ ساله با شهر علم، دانش و خلاقیت و نگین اصفهان شهر شاهین‌شهر فراهم شده است.

وی افزود: نیشابور افتخار دارد که میزبان اهل بیت علیهم السلام از جمله؛ امام هشتم علی بن موسی الرضا علیه السلام، خیام نیشابوری و بزرگان ادبیات و علمی ایران بوده است.

شهردار نیشابور با بیان اینکه شهر نیشابور بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت را در خود نهفته است، تصریح کرد: نیشابور ظرفیت بزرگ فرهنگی و علمی در آن نهفته است که هر چند در تاریخ ثبت شده است اما باید این ظرفیت ها برای آیندگان به درستی تبیین شود.

*هدف از امضا تفاهم نامه خواهر خواندگی شاهین‌شهر و نیشابور پیوند یک شهر صنعتی با یک شهر تاریخی است

ابریشمی راد در آیین امضا تفاهم نامه خواهر خواندگی با بیان اینکه پیشینه شهر نیشابور به بزرگای تاریخ است، گفت: عصر امروز عصر ارتباطات است و باید برای رشد و ترقی از این ارتباطات استفاده کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم، ظرفیت های بزرگ به ویژه صنعتی، علمی، فرهنگی و ورزشی شهر دوست دار کتاب شاهین‌شهر با شهر تاریخی همچون نیشابور پیوند دهیم.

شهردار شاهین‌شهر با اشاره به هویت تاریخی و اجتماعی شهر شاهین‌شهر، گفت: برنامه های مدیریت شهری شاهین‌شهر معطوف به حوزه محیط زیستی و خلاقیت است.

وی با بیان اینکه اقوام مختلف ایرانی با اتحاد و همدلی در شاهین‌شهر ساکن هستند، خاطرنشان ساخت: بیش از ۹۰ درصد معابر و میادین شهر شاهین‌شهر به مشاهیر و بزرگان ایران زمین است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی