پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روز گذشته یکم مردادماه ۱۴۰۲ با حضور عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مسئولان استانی و شهرستان شاهین شهر و میمه بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری چند منظور به سرمایه‌گذاری بخش خصوص به نام پارتاک به صورت رسمی افتتاح شد.

این مجتمع چند منظور با اعتباری بالغ‌بر ۲۶۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع، خدماتی همچون خدمات اقامتی و پذیرایی را به گردشگران ارائه خواهد کرد.

مجتمع بزرگ گردشگری پارتاک که در ورودی غربی شاهین‌شهر و در محور گردشگری شمال شهر اصفهان قرار دارد، علاوه بر خدمات اقامتی که شامل سوئیت‌های مجلل می‌باشد، دارای ۳ رستوران با ظرفیت هرکدام بیش از ۲۰۰ نفر بوده و زمینه اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر را به‌صورت مستقیم فراهم کرده است.

همچنین در ادامه این سفر وزیر میراث فرهنگی از قلعه تاریخی مورچه بازدید و در جریان آخرین مسائل و مشکلات این مجموعه تاریخی از نزدیک قرار گرفت. آنچه را مشاهده می کنید گزارش تصویری از نگاه دوربین خبری صدای جویا می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۰۲
آقای جویا

نظرات  (۲)

۰۳ آذر ۰۲ ، ۱۵:۴۳ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

میتوانید صفحه خبری خود را در شبکه اجتماعی ویترین راه اندازی کنید

در حال حاضر نام کاربری شما آزاد است و میتوانید ثبت کنید

با سپاس

فرمایش فرمودید از معایب کراوات ، اما از معایب اختلاس و لواط و دور کردن مردم از دین و اعتقاداتشان هم قلم فرسایی کنید که خودتان خوب می دانید چقدر عقیده های پاک و مطهر را در بین جوانان این مرز و بوم از بین بردند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی