پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
ویژه برنامه‌های حزب عدالت توسعه در ایلام به مناسبت انتخابات خبرگان و مجلس

 

  عضو شورای مرکزی حزب و عدالت توسعه گفت: این حزب با هماهنگی شورای مرکزی در تهران برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان ایلام برنامه‌های ویژه‌ای در دست اقدام دارد.

 

عباس نصراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری صدای جویا در ایلام اظهار کرد: نشست مجمع‌عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی روز پنجشنبه ۵ بهمن‌ماه به‌صورت حضوری و مجازی با شرکت بیش از ۱۳۰۰ نفر از اعضای تشکیلات از سراسر کشور و نظارت نماینده وزارت کشور برگزار شد.

 

 

وی با بیان اینکه محور اصلی این نشست انتخاب اعضای شورای مرکزی و هیأت داوری این حزب به مدت دو سال و انتخابات پیشرو بود، افزود: مهم‌ترین برنامه احزاب این هست که باید با برنامه برای حل مشکلات مردم وارد رقابت انتخاباتی بشوند و به جد از رویکرد تخریبی و حاشیه پرهیز نمایند.

عضو شورای مرکزی حزب و عدالت توسعه با بیان اینکه از نظر ما به‌عنوان حزب توسعه و عدالت کل مناسب انتخاباتی کشور ارزش تضعیف یک‌لحظه و یک‌ذره نظام اسلامی را ندارد، بیان داشت: تشکیل یک مجلس قوی و یک دولت کارآمد بدون شک موجب می‌شود که سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید به‌درستی مسائل و دستاوردهای نظام بخصوص از سوی احزاب برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه زنده‌یاد مرحوم عادل آذر از فرزندان ایلام و از مؤسسین حزب عدالت و توسعه هستند، تصریح کرد: این حزب با هماهنگی شورای مرکزی در تهران برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان ایلام و در دو حوزه انتخابی شمالی و جنوبی برنامه‌های ویژه‌ای از جمله؛ معرفی کاندیدای شاخص و افزایش مشارکت مردمی در دست اقدام دارد.

به گزارش این رسانه در این کنگره، اعضای شورای مرکزی و هیأت داوری این حزب به مدت دو سال انتخاب شدند که به شرح زیر است:

۱ - عبدالحسین روح‌الامینی

۲ - امیرعلی امیری

ادامه منتخبین به ترتیب حروف الفبا:

۳مهدی آقاخانی

۴امین اسکندری

۵ حمیدرضا احمدی

۶جعفر بی‌نیاز

۷ - شهاب حیدری

۸ زهره حقیقی

۹ - میثم دامیده

۱۰ حسین دادخواه

١١ سید سعید رئوفی

۱۲ - ابوطالب سیمیاری

۱۳ - رزگار عزیزی

۱۴ سید ابوالحسن موسوی

۱۵ - ناصر مولایی

۱۶ - داریوش مهدوی

۱۷ - عباس نصراللهی فرماندار اسبق شهرستان‌های ملکشاهی و مهران و معاون اسبق حوزه اتباع وزارت کشور

۱۸ - مهدی وکیل پور

۱۹ - محمدحسن وکیل پور

۲۰ - علی گل وردی

۲۱ - محرم وزیری

اسامی منتخبین بازرسین

۱ - غلامرضا برزنونی

۲ - میلاد محمد پناه

۳ - مرتضی بهزادی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی