پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

خبرنگاران شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین شهر و میمه، حسینعلی آقاییان‌زاده در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شاهین شهر ومیمه اظهار کرد: به منظور تسهیل، انسجام، ساماندهی و سرعت در انتقال اخبار، انجمن فرهنگی روزنامه نگاران شهرستان شاهین شهر و میمه تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به ساز و کار قانونی این انجمن و فعالیت‌های آن افزود: تمام فعالیت‌های انجمن فرهنگی روزنامه نگاران شهرستان شاهین شهر و میمه زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره ارشاد شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اساس‌نامه انجمن فرهنگی روزنامه‌نگاران این شهرستان ادامه داد: اساسنامه تشکیل این انجمن از32 ماده واحد تشکیل شده است، و کسانی که به عضویت این انجمن در می‌آیند باید بر حسب وظایف خود به مفاد این اساس‌نامه احترام بگذارند.

وی با قرائت چند بند از اساس‌نامه جدید انجمن فرهنگی روزنامه نگاران شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: افراد فعال مطبوعاتی، ویراست‌داران خبری، نمایندگی‌های رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌های فعال در سطح شهرستان اعضای اینانجمن را تشکیل می‌دهند.

آقاییان‌زاده با اشاره به شرایط ارکان اصلی موسس این انجمن بیان کرد: ارکان اصلی هیئت موسس انجمن فرهنگی روزنامه‌نگاران شهرستان شاهین‌‌شهر و میمه از 3 تا 5 نفر می‌باشد، که باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس به بالا، سهسال سابقه کار مطبوعاتی در یکی از رسانه های معتبر و هیچ‌گونه سابقه کیفریو جزائی نداشته باشد.

وی با اشاره به منابع مالی این انجمن مطبوعاتی، تاکید کرد: منابع اصلی مالی انجمن فرهنگی روزنامه‌نگاران شهرستان شاهین شهر و میمه توسط خود اعضا،گرفتن حق عضویت و کمک‌های مالی نهادهای دولتی و غیردولتی تامین می‌شود.

رئیس اداره ارشاد شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تعیین هیئت مدیرهتوسط مجمع عمومی انجمن تصریح کرد: به جز هیئت موسس باید 5 نفر توسط مجمع عمومی انجمن بر اساس مفاد اساس‌نامه برای مدت دوستان به عنوان هیئت مدیره انتخاب شوند.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه مطبوعاتی جهت تشکیل انجمن فرهنگی روزنامه‌نگاران شهرستان شاهین‌شهر و میمه توسط اهالی رسانه این شهرستان آقایان محمدکریم شجاعی مدیر مسئول نشریه خبر رسان و نورالله جویا به عنوان نماینده خبرگزاری فارس به عنوان اعضای موسس انجمن فرهنگی روزنامه‌نگاران شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی شدند که بعد از احراز صلاحیت و تکمیل اعضا هیئت مؤسس اخبار تکمیلی آن منتشر می‌شود.

انتهای پیام/63023/ع30

نظرات  (۱)

سیـزده به در نحس است یا میـــخ در؟!

تفریح روز طبیعت زیباست؛ به شرطی که حواسمان به همه چیز باشد. تقویم این روزها بجز روز طبیعت واقعه ای دیگر را نیز روایت می کند. سیزده فروردین امسال شب ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی