پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها


امام جمعه موقت ایلام:

روحیه جهاد گرایانه مسئولین فلسطین در برابر کفر و استکبار از بین رفته است

صفرلکی

امام جمعه موقت ایلام بابیان اینکه روحیه جهاد گرایانه مسئولین فلسطین در برابر کفر و استکبار از بین رفته است، گفت: قدر سیاست های پیامبر گونه امام راحل(ره)و مقام معظم رهبری را بدانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس حجت السلام شمس الله صفرلکی در ابتدای خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام با بیان اینکه خودم و شما را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم، اظهار کرد: آنچه که در ماه مبارک رمضان در مورد تقوا به ما توصیه و سفارش کرده اند و ما نیز مامور به انجام دادن آن هستیم. تقوای گویشی است.

ایشان در ادامه افزود: تقوای گویشی به معنای پرداختن به بحث موارد حرام، مثل: غیبت، تهمت و چیزهای دیگر نیست، بلکه تقوای گویشی به معنای احتیاط در موارد هلال و مباح است.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: اگرقرآن کریم در ماه مبارک رمضان با تامل و تدبیر خوانده شود، باعث ارتقا روح و جان انسان می شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به دو آیه 56 سوره مبارکه ذاریات و آیه 9 سوره مبارکه اعراف، بیان داشت: آیه 56 سوره مبارکه ذاریات در حزب یک جز بیست و هفت قرآن مجید قرار دارد که می فرماید: «و من جنّ و انس را نیافریدم مگر برای اینکه مرا (به یکتایی) پرستش کنند»، آیه 9 سوره مبارکه اعراف در حزب سه جز هفت قرآن مجید قرار دارد که می فرماید:« و آنان که در آن میزان سبک وزن بودند (یعنی بی ایمان و بد عملند) آنان کسانی هستند که به حقیقت به خود زیان رسانیده‌اند چون به آیات ما ستم می‌کردند».

حجت السلام صفرلکی در ادامه با اشاره به آیه مهم و تامل برانگیز 179 سوره مبارکه اعراب، تصریح کرد: این آیه مبارکه می فرماید: « و محققا بسیاری از جن و انس را برای جهنم آفریدیم، چه آنکه آنها را دلهایی است بی‌ادراک و معرفت، و دیده‌هایی بی‌نور و بصیرت، و گوشهایی ناشنوای حقیقت، آنها مانند چهارپایانند بلکه بسی گمراه‌ترند، آنها همان مردمی هستند که غافل‌اند».

وی با مطرح کردن این سئوال که چرا عده ای راه جهنم را طی می کنند، خطر نشان کرد: آنان از سه ویژگی عرفان، قلب و عقل استفاده نمی کنند و به همین علت مسیر جهنم را طی می کنند.

امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه بسیاری از قضایای کنونی عالم دیدن آنها برای ما ملت سراسرمسلمان ایران مایه عبرت و تفکر است، اظهار داشت: فراموش نکنید طنین دلنواز و دلنشین قرآن برای گوش ماست و باید زمانی که قرآن تلاوت می شود به آن گوش فرا دهیم تا هجوم حمله شیطان در امان باشیم.

وی با بیان اینکه انسان اشرف مخلوقات است، اضافه کرد: بعضی انسانهایی هستند که استعداد را به فعلیت نرسانیده و حیوان گویا می باشند، چراکه حیوان گویا حرف او تنها در نطق است. یعنی گاهی مواقع برخی از انسانها مقام آنها از حیوانات نیز پایین تر می آیید.

حجت السلام صفرلکی با اشاره به اینکه هر حیوانی تنها یک ویژگی خاصی دارد، ادامه داد: برخی انسانها به این علت گاهی اوقات درجه آنها حتی از حیوانات پایین تر می آیید که چند وی‍ژگی و روحیه همانند: حریص بودن، طمع داشتن وسایر را دارند.

امام جمعه موقت ایلام در ابتدای خطبه های دوم نماز جمعه با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص)در خطبه های شعبانیه فرمودند: «برای شما در ماه مبارک رمضان ارسال دعوت نامه شده است و شما میهمان هستید»، تاکیدکرد: انسانها نسبت به خداوند متعال چند گروه اند:«کسانی که با او دوست هستند، کسانی که ضعیف اند و عده که در طول سال به نوعی گناهی را مرتکب شده اند».

وی یادآورشد: میزبان نمی تواند در این ضیافت بزرگ کسی را نبخشد، چرا که؟ اولین حرف او در قرآن کریم شروع می شود«به نام خداوند بخشنده مهربان».

حجت السلام صفرلکی با اشاره فرا رسیدن سالروز وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه(س)همسر و یار با وفاوی پیامبر اکرم(ص)، گفت: این زن بزرگ هرآنچه که داشت را در راه اسلام داد و به تعبیر بنده چندان در راه شناخت او به جهان اسلام فعالیت خاصی صورت نگرفته است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز مالیات و مهم دانستن این امر برای پیشبرد یک مملکت اسلامی، بیان داشت: به عقیده بنده نظام مالیاتی کشورمان دو مشکل عمده دارد. یکی اطلاع رسانی است و دیگری ناعدالتی در دریافتی برخی از گرفتن مالیات هاست.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به فعالیت های اخیر گروهک تروریستی داعش در منطقه به خصوص عراق، تصریح کرد: به اعتقاد بنده استعمار، وهابیت عربستان صعودی و سایر جریانهای دیگر که به حمایت از اینگونه گروهک های ترویستی برای به جان هم انداختن مسلمانان و ناامن کردن خاورمیانه استفاده می کنند بیش تر از این صحبت ها فعالیت کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه توطئه دشمنان مسلمانان این است که هر مسئله ای را با مهدویت و آخر زمان گره بزنند، تاکید کرد: چرا؟ کسی هم اکنون به فکر فلسطین اشغالی نیست.

حجت السلام صفرلکی با انتقاد شدید از مسئولین فلسطین، اظهار کرد: چرا؟ هر زمانی که مسئولین فلسطین دچار مشکل می شوند به ایران پناه می آورند و ایران را برادر و دوست خطاب می کنند اما در جریان شهادت دوتن از نوجوانان فلسطینی به دست نظامیان رژیم جعلی صهیونیست آنها با پرچم گروهک تروریستی داعش دفن می کنند.

وی با بیان اینکه روحیه جهاد گرایانه مسئولین فلسطین در برابر کفر و استکبار فرو پاشیده و از بین رفته است، افزود: جای این سئوال باقی است که چرا ؟ آقای خالد مشعل به تکفیری های جنایت کار کمک می کند.

امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه باید قدر سیاست های پیامبر گونه امام راحل(ره)و مقام معظم رهبری را بدانیم، ادامه داد: همه باید دست در دست دهیم و اتحادمان را دو چندان و از تفرقه پرهیز کنیم و در مقابل زیادخواهی های نظام سلطه بی ایستیم و با حرکت در سمت و سوی فرمایشات مقام معظم رهبری قله های پیشرفت کشور را یکی،یکی طی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی