پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید استاندار ایلام از هفته‌نامه و پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس

استاندار ایلام

استاندار ایلام ظهر امروز به همراه شماری از مسئولان استانی در حوزه سیاسی و فرهنگی از هفته‌نامه و پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس بازدید کرد.

به گزارش ندای زاگرس از ایلام، محمدرضا مروارید استاندار ایلام به همراه مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل روابط عمومی استانداری از هفته‌نامه و پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس در استان ایلام بازدید کرد.
در این بازدید استاندار ایلام به همراه هیئت همراه از بخش‌های مختلف تهیه، تنظیم و ارسال خبر در ندای زاگرس بازدید کرد و در جریان نحوه تنظیم و ارسال خبر در این رسانه قرار گرفت..
در این دیدار صاحب امتیاز هفته‌نامه و مسئول پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس گزارشی از عملکرد این رسانه را ارائه کرد.
سید خلیل سجادی اسدآبادی اظهار داشت: این دفتر در استان ایلام روزانه با تولید اخبار در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حوادث و ...  بخش عمده‌ای از اطلاعات را به مخاطبین خود را ارائه دهد.
وی با اشاره به کسب عنوان‌های و رتبه‌های کسب‌شده در جشنواره‌های کشوری و منطقه‌ای توسط این رسانه پرداخت و ادامه داد: هفته‌نامه و پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس در ایلام توانسته طی سال جاری چند عنوان برتر کشوری و منطقه‌ای را در جشنواره‌های رسانه‌ای کسب کند.

صاحب امتیاز هفته‌نامه ندای زاگرس در ادامه با مطرح کردن مشکلات رسانه‌های محلی، تاکید کرد: حمایت مسئولین در این راستا لازم و ضروری است که نشریات و پایگاه‌های خبری تحلیلی استان ایلام بتوانند در راستای جنگ نرم به خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع فرهنگی گام‌های ویژه‌ای بردارند.

در ادامه توسط سردبیر این هفته‌نامه و پایگاه خبری تحلیلی نورالله جویا از استاندار محترم ایلام سئوالاتی در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تحریم، اشتغال، بیکاری جوانان در استان، حوزه سرمایه‌گذاری در استان ایلام، حوزه سلامت، اعتبارات عمرانی و زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی شد که مشروح آن متعاقبا به اطلاع شما خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی