پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

چینی ها برای سرمایه گذاری به قم می آیند

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۹ ب.ظ

 سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی ایران، سال 1385 در چارچوب مبادلات تجاری، میان استان قم و گانسوی چین رابطه خواهر خواندگی ایجاد شد که به تازگی یک هیات از استان قم به گانسوی چین عزیمت کردند و برای شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری متقابل مذاکراتی صورت گرفت.

در این گزارش، به سفر قریب الوقوع هیأت چینی از ایالت گانسو به همراه بیش از 90 سرمایه گذار در رشته های مختلف صنعتی و کشاورزی در مرداد ماه سال جاری اشاره شده است.

وی افزود: شهرکهای صنعتی استان قم از لحاظ قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور در مذاکره اولیه با سرمایه گذاران چینی نقطه مناسبی جهت سرمایه گذاری می باشد.

قرار است، مرداد ماه سال جاری بیش از 90 غرفه در محل نمایشگاه دائمی استان قم به مذاکره بین سرمایه گذاران ایرانی و چینی اختصاص یابد.

هدف اصلی مذاکرات و مبادلات تجاری انتقال دانش و تکنولوژی است تا بدین ترتیب فرصت های سرمایه گذاری خارجی، فاینانس و ساخت خطوط تولید ماشین آلات با مشارکت بخش چینی در استان قم فراهم شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی