پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

مهدی جعفر پیشه امروز در حاشیه نشست تخصصی اعضای انجمن صنفی انبوه‌سازان و فعالان بخش مسکن استان اصفهان با مدیران بانک مسکن استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار کرد: طرح‌های ارائه‌شده توسط بانک مسکن اصفهان، طرح‌های منطقی و قابل قبولی است و می‌تواند بخشی از مشکلات ساخت‌وساز را برطرف کند اما مانند دیگر طرح‌ها دارای نقاط ضعفی است که باید در کارگروه‌هایی مختلف مسکن این نقاط ضعف برطرف گردد.

 وی افزود: برای مثال در هنگام فروش اقساطی ناشی از سهم الشرکه، بخشی از تسهیلات بصورت اقساطی به خریدار واگذار میگردد و بخشی از آن بایستی بصورت نقدی توسط سازنده تسویه گردد که این مسئله مشکلاتی را برای آنان فراهم خواهدکرد، بنابراین ما ترجیح می‌دهیم که اگر تسهیلاتی از بانک ها دریافت می‌کنیم تا سقفی که قابل‌انتقال به خریدار است را دریافت و مازاد آن را در اختیار نگیریم.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن انبوه‌سازان اصفهان همچنین از بانک ها بخصوص بانک مسکن خواهان ایجاد حساب اعتباری برای انبوه‌سازان شد تا در مواقع بحرانی بتوانند از این حساب استفاده کنند.

وی نیز گفت: حدود 30 درصد مباحث اقتصادی کشور در قالب بخش مسکن آمده و عمده راهکارهای 10 گانه رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز مرتبط با این بخش است.

 وی با بیان اینکه باید باور کنیم که با بخش مسکن می‌توان به اقتصاد رونق داد، افزود: طبیعتاً یکی از خواسته‌های این بخش این است که هر کسی در جای خود باشد، چراکه در چند سال اخیر بانک‌ها و موسسات مالی رقیب جدی برای مسکن‌سازان شدند نه همراه آن‌ها.

وی در این رابطه دو درخواست انبوه‌سازان از بانک مسکن را درک صحیح از موضوع ساخت‌وساز و تسریع در امور پرداخت تسهیلات بیان کرد و ادامه داد: با شعار امسال رهبر معظم انقلاب نیز انبوه‌سازان اصفهانی هم مرد اقدام و هم مرد عمل خواهند بود.

انتهای پیام/63070

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی