پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

صدای جویا گزارش می دهد؛

دود اختلاف استاد آمار با مسئولان دانشگاه آزاد دهاقان به چشم دانشجویان رفت

روز گذشته جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد واحد دهاقان در پی اقدامی بی سابقه از سوی استاد آمار خود دست به اعتراض زدند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بعد از ظهر چهارشنبه 11 بهمن ماه 1396 جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد واحد دهاقان در پی اقدامی بی سابقه از سوی یکی از اساتید خود دست به اعتراض زدند.

به گفته ی این دانشجویان معترض ؛ استاد درس آمار در ترم گذشته با مسئولین دانشگاه آزاد دهاقان دچار اختلافاتی شده بود که دود آن در چشم دانشجویان بی گناه رفت.

نماینده این گروه معترض که نخواست اسم او فاش شود در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهارکرد: در طول ترم هر نوع بی احترامی از سوی این استاد را تحمل کردیم تا اینکه در روز امتحان متوجه شدیم که تمام سوالات از مباحثی استخراج شده که توسط استاد حذف شده بود.

وی افزود: پس از این استاد خاطی بر خلاف مقررات آموزشی تا زمان انتخاب واحد ترم جدید نمرات دانشجویان را ارائه نکرد و پس از پایان زمان انتخاب واحد نمراتی شگفت انگیز در سامانه دانشجویی درج کرد که منجر به مشروط شدن بیش از 90 درصد دانشجویان رشته مربوطه شد.

وی بیان داشت: دانشجویان معترض خواستار رسیدگی به این بی عدالتی  از مسئولین دانشگاه آزاد هستند و تا تعیین تکلیف این موضوع حاضر به انتخاب واحد و حضور در کلاس های ترم جدید نیستند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی