پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
دستگاه‌های نظارتی به مکاتبه تأمل‌برانگیز ابراهیمی ناغانی با پالایشگاه اصفهان ورود پیدا کنند+سند
جریان به‌ظاهر عدالت‌خواهی و مطالبه گری مردم شاهین‌شهر خواستار ورود دستگاه‌های قضائی و امنیتی به مکاتبه تأمل‌برانگیز عضو شورای شهر شاهین‌شهر با پالایشگاه نفت اصفهان شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شب گذشته جریان عدالت‌خواهی و مطالبه مردمی شاهین‌شهر در فضای مجازی مطلبی را تحت عنوان مکاتبه تأمل‌برانگیز حسین ابراهیمی ناغانی رئیس و عضو کنونی شورای شهر شاهین‌شهر با مدیریت منابع انسانی پالایشگاه نفت اصفهان منتشر کرد که بازتاب‌های مختلفی در فضای ذکر شده به همراه داشت. متن پیام به همراه اسناد جریان به‌ظاهر عدالت‌خواه شاهین‌شهر به شرح زیر است؛

در این نامه که بسیار قابل‌تأمل و سؤال‌برانگیز می‌باشد، حسین ابراهیمی ناغانی برای یک شرکت مستقر در پالایشگاه سفارش ویژه می‌نماید، تحت این عنوان که او را از همتباران (همشهری‌های) خود معرفی می‌کند؟!

و از سوی دیگر در همین نامه عنوان می‌دارد که ایشان در پرونده‌های مورد اختلاف پالایشگاه و شهرداری تسامح نموده و آن را به‌رسم همتباری یا همشهری بودن رفع و رجوع کرده است!

اولاً این رسم قومیت‌گرایی و سفارش ویژه جهت همتباران در کجای قوانین و عدالت و احکام اسلامی می‌گنجد؟!

آیا عضو شورای شهر می‌تواند صرف قومیت‌گرایی و همشهری بودن از حقوق قانونی مردم شاهین‌شهر صرف‌نظر کند؟!

البته آقای ابراهیمی ناغانی عنوان می‌دارد؛ که آن کلمه تسامح نیست و تسامع است و اشتباه تایپی بوده و قرار بوده که نوشته شود، تسریع! که در ادامه قضاوت این مطلب را به عهده مخاطبین محترم می‌گذاریم.

در هر صورت این نامه از ابتدا تا انتها بسیار قابل‌تأمل و سؤال‌برانگیز است و تشکیل کمیته‌ای حقیقت‌یاب برای احقاق حقوق مردم شاهین‌شهر ضروری به نظر می‌رسد.

با توجه به بحث داغ این روزها که گفته می‌شود برخی مسئولان در احقاق حقوق مردم شاهین‌شهر و سهم آلایندگی مردم از پالایشگاه مسامحه‌کاری‌هایی انجام داده‌اند لذا لزوم ورود دستگاه‌های قضائی و امنیتی به این ماجرا را می‌طلبد.

از سوی دیگر در همین رابطه باید بررسی و تحقیق و تفحص شود که چرا در این سال‌ها از سهم میلیاردها تومانی مردم شاهین‌شهر از آلایندگی و همچنین پروانه‌های ساخت پالایشگاه و عوارض و غیره، بذل و بخشش‌هایی انجام‌گرفته است؟! چراکه اخبار موثق حکایت از آن دارد که فرزندان برخی مسئولان عالی‌رتبه این شهر در پالایشگاه استخدام‌شده‌اند؟! که اتفاقاً از دست‌اندرکاران مستقیم موضوع آلایندگی نیز بوده‌اند. آیا در قبال استخدام فرزندان برخی مسئولان شاهین‌شهر در مقابل حقوق مردم از آلایندگی معامله‌ای انجام‌شده است؟!

با توجه به آلودگی بسیار زیاد شاهین‌شهر که متأثر از پالایشگاه و نیروگاه می‌باشد و منجر به بسیاری از بیماری‌ها در این شهر گردیده است، مردم نسبت به این مسئله بسیار حساس و نگران هستند و از مسئولان مربوطه تقاضای تحقیق و تفحص و در صورت نیاز برخورد قاطع را دارند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی