پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی اطلاعیه‌ای به مطالب منتشر شده از سوی جریان به‌ظاهر عدالت‌خواهی در خصوص مکاتبه وی با پالایشگاه اصفهان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسین ابراهیمی ناغانی طی اطلاعیه‌ای به مطالب منتشر شده از سوی جریان به‌ظاهر عدالت‌خواهی و مطالبه گری مردمی شاهین‌شهر در خصوص مکاتبه با پالایشگاه نفت اصفهان واکنش نشان داد، متن اطلاعیه رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم و آگاه شهر شاهین‌شهر

با اهدا سلام و تحیت

امروز ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ سایت عدالت‌خواهی شاهین‌شهر یک مکاتبه غیررسمی از این‌جانب را که خودم شخصاً در دبیرخانه غیر رسمی شورا ثبت کرده‌ام و بر همان فرمت هم برای سایر شهروندان شاهین‌شهری اعم از کّرد، لر و ترک و پرخواری و عرب نوشته‌ام، منتشر کرده است که با پاراگراف‌های انحرافی آن را قومیت‌گرایی تفسیر کرده است.

با وجود به آنکه دیشب مدیر این سایت(حجت‌الاسلام محمدامین یوسفی)بدون هماهنگی قبلی این تصویر را در شورا به بنده نشان داد و همان‌جا زونکن مکاتبات را به رؤیت ایشان رساندم و کلیه مکاتبات بعدی را که واژه «تسامع» که تسریع بوده است را شخصاً ملاحظه کرده بود.  اما آنچه قصد تخریب و ترور شخصیت و حذف رقبای انتخاباتی آتی باید نامیدش را در اندیشه داشته و دارند، هیچ توجیهی در وجدان و باورشان اثر ندارد.

اعلام می‌گردد که این‌جانب تا زمان نگارش این نامه و حتی یک سال بعد از آن‌هم در هیچ کمیسیونی علی‌الخصوص کمیسیون ماده ۷۷ که پرونده‌های پالایشگاه و دیگر صنایع پیرامون شهر و غیره مطرح بوده عضو نبوده و حتی یک امضاء مبنی بر تخفیف، بخشودگی و یا سایر نداشته‌ام.

لذا به علت وجود مستندات موجود در این رابطه که نمی‌توان به علت آیین‌نامه‌های ابلاغی در فضای مجازی منتشر کرد، کلیه رسانه‌های منصف و شرافتمند و حتی آن دسته رسانه‌هایی که هویت اجتماعی شاهین‌شهر را برای مطامع حزبی و جناحی خویش تکه‌تکه کرده و برای پیشبرد مقاصد شوم خود دست به هر ترفند و تخریبی می‌زنند و اینک ذوق‌زده شده‌اند در این رابطه و سایر مخاطبین این پست تخریبی را در روز شنبه ساعت ۱۱ به علت اینکه در مأموریت کاری(استان هرمزگان-همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری) تا روز جمعه در شهر شاهین‌شهر نیستم، برای رؤیت مستندات و دفاعیه‌های عینی برای خالی نشان دادن دست این افراد در ادعاهایشان دعوت می‌کنم.

همین‌جا نیز اعلام می‌کنم که شخصاً تمامی لوایح شورای شهر و دبیرخانه شورا با دو کارمند، را در اختیار این رسانه‌ها و عموم مردم شهر و تمامی مراجع نظارتی که البته خود راسا می‌توانند دسترسی به‌تمامی مدارک داشته باشند، قرار می‌دهم تا به مردم عزیز شاهین‌شهر که ولی‌نعمتان واقعی ما هستند معلوم گردد، که چنانچه در مدت پنج سال و اندی از عضویت شورایی این‌جانب(حسین ابراهیمی ناغانی) یک امضاء و یا یک سند مبنی بر تسامح یا تساهل یا معامله حق مردم شاهین‌شهر با پالایشگاه یا هر مورد دیگری انجام داده باشم، از شورا استعفا داده و در هر محکمه قضایی یا مرجع نظارتی دیگری آن را به‌مثابه خیانت این‌جانب تلقی کرده و محاکمه شوم.

و اما اگر خلاف آن ثابت شد، مردم و نهادهای نظارتی برخورد قاطعی با کسانی که خادمین واقعی مردم را ترور شخصیتی کرده و تنها با جوسازی‌های نخ‌نما برای خود و مجموعه‌هایشان اعتبار می‌تراشند، داشته باشند.

با احترام

حسین ابراهیمی ناغانی

۳۰ بهمن ۱۳۹۷

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی