پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
وجود بیش از 22 هزار ورزشکار در رده‌های مختلف سنی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه
فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: بیش از ۲۲ هزار ورزشکار در رده‌های مختلف سنی به‌ویژه نوجوانان و جوانان در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان به نقل از رسانه ها، علیرضا بصیری جزی روز گذشته در نشست روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سالن جلسات فرمانداری،‌ با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در سلامت جامعه اظهار داشت: هرچه بیشتر به مقوله‌ی ورزش و ورزشکاران توجه شود،‌ آسیب‌ها و معضلات جامعه کمتر خواهد بود.

وی با بیان ضرورت وجود طرح‌های راهبردی در اجرای برنامه‌های ورزشی اضافه کرد: شهروندان این شهرستان شاهین‌شهر و میمه پتانسیل‌های فراوانی در رشته‌های ورزشی در سطح‌های مختلف ملی و بین‌المللی دارند و وظیفه هیئت‌های ورزشی، شناسایی، استعدادیابی و سپس معرفی آنان به جامعه‌ است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر استفاده‌ از افراد متخصص در رشته‌های ورزشی تصریح کرد: روسای هیئت‌های ورزشی باید شناخت کامل از حوزه مسئولیت خود داشته باشند تا بتوانند دغدغه‌های ورزشکاران آن رشته را درک و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی با تأکید بر عزم دولت در حمایت از ورزشکاران بیان داشت: برنامه‌های دولت در حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی به‌ویژه ورزش قهرمانی است و برنامه‌های مختلفی برای حمایت از ورزشکاران در حال اجرا و پیگیری است.

بصیری جزی با بیان اینکه در شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیش از ۲۲ هزار ورزشکار در رده‌های مختلف سنی به‌ویژه نوجوانان و جوانان وجود دارد، گفت: یکی از نقاط قوت این شهرستان، جوانی و سرزنده بودن آن است و اگر برای جوانان برنامه‌ریزی صحیحی در حوزه‌ی ورزش نداشته باشیم، این نقطه‌ی قوت تبدیل به نقطه‌ضعف می‌شود.

انتهای پیام/د

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۲
آقای جویا

نظرات  (۱)

بسیار عالی به منم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی