پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
تاریخ پر افتخار ایران مدیون مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه‌گذار تمدن بزرگ ایرانی-اسلامی بوده‌اند
شهردار شاهین‌شهر با تبریک فرا رسیدن پنجم اسفندماه روز مهندس گفت: تاریخ پرافتخار ایران مدیون مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه‌گذار تمدن بزرگ ایرانی-اسلامی بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حمید عشقی شهردار شاهین‌شهر طی پیامی با تبریک فرا رسیدن پنجم اسفندماه زاد روز تولد فیلسوف و مهندس برجسته ایرانی، خواجه‌نصیرالدین طوسی اظهار کرد: تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مدیون دانشمندان و مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه‌گذار تمدن بزرگ اسلامی-ایرانی برای این مرز و بوم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه روز ملی مهندس، روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است، افزود: همان مهندسانی که با خودباوری، خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه، اندیشه و عمل را معنا می‌بخشند.

شهردار شاهین‌شهر ادامه داد: بدین‌وسیله این‌جانب ضمن تبریک روز مهندس به تمام مهندسان عزیز شاهین‌شهری و همکاران خود،‌ جا دارد یاد و خاطره مهندسان شهید در دفاع مقدس را گرامی دارم چراکه بی‌تردید خون این شهیدان والامقام و تلاش و مجاهدت مهندسان عزیز، آینده روشن‌تر را برای ایران اسلامی ترسیم خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی