پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
جریان عدالت‌خواهی، رئیس شورای شاهین‌شهر را به حمایت از دریافت‌کنندگان، پاداش‌های نامشروع متهم کرد
جریان موسوم به عدالت‌خواهی با انتشار مطلبی، ابراهیمی ناغانی رئیس شورای شاهین‌شهر را به حمایت از دریافت‌کنندگان، پاداش‌های نامشروع متهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، پس از دعوای حجت‌الاسلام محمدامین یوسفی مدیر مسؤول پایگاه به‌ظاهر عدالت‌خواهی شهر با حسین ابراهیمی ناغانی رئیس شورای شهر بر سر موضوع نامه پالایشگاه نفت اصفهان، این بار جریان موسوم به عدالت‌خواهی، با انتشار مطلبی در فضای مجازی رئیس شورای شهر شاهین‌شهر را به حمایت از دریافت‌کنندگان، پاداش‌های نامشروع متهم کرد.

در این مطلب منتشرشده از سوی جریان موسوم به عدالت‌خواهی آمده است؛ دکتر ابراهیمی ناغانی در جوابیه‌ای از دریافت‌کنندگان پاداش‌های نامشروع دفاع نموده و جریان عدالت‌خواهی را به تخریب این دسته از مسئولین متهم کرد و ابراز داشت این پاداش‌ها قانونی بوده است!

لازم به ذکر است ایشان در حالی ژست حمایت از حقوق مردم را می‌گیرد که از برخی مسئولین شاهین‌شهر که در جلسات سازمان اتوبوس‌رانی هر جلسه ٧ میلیون تومان، در سازمان تاکسیرانی شاهین‌شهر هر جلسه ۵ میلیون تومان، در سازمان رفاهی، تفریحی و ورزشی و آتش‌نشانی نیز همین رقم‌ها را برای هر جلسه دریافت کرده‌اند نیز حمایت می‌کند. دریافت این ارقام به جز حقوق و سایر پاداش‌های آن‌ها است.

جنبش موسوم به عدالت‌خواهی با مطرح کردن این سؤال که آیا حتی اگر مراجع قانونی این پاداش‌ها را قانونی بدانند از نظر مردم این مبالغ مشروع است؟!

این افرادی که ژست مردمی بودن می‌گیرند با این رقم‌های پرداختی به مسئولین هیچ مشکلی ندارند و این‌ها را قانونی و حق مسئولین می‌دانند؟! درحالی‌که بسیاری از کارگران و کارمندان با حقوق‌های یک‌میلیونی تا دو میلیونی امرار معاش می‌کنند! لازم به ذکر است آقای ابراهیمی ناغانی در حالی این پاداش‌ها را قانونی می‌داند که برای این افراد در دستگاه قضا پرونده‌هایی تشکیل شده و در حال رسیدگی است. ضمن اینکه حتی اگر این پاداش‌ها قانونی باشد از نظر رهبر انقلاب این افراد دریافتی‌هایشان دور از انصاف و نامشروع است و لیاقت مسئولیت را ندارند. رهبر انقلاب پس از انتشار فیش‌های نجومی در خطبه‌های نماز عید فطر سال ۹۴ فرمودند: دریافت‌های نامشروع باید برگردانده شود و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات شوند و اگر سوء استفاده‌ی از قانون هم شده است بایستی این‌ها را از این کارها برکنار کنند؛ این‌ها کسانی نیستند که لیاقت این را داشته باشند که در این مراکز قرار بگیرند. ١٣٩۴/۴/١۶

توجه کنید رهبری در جملات بالا می‌فرمایند؛ حتی اگر از قانون سوء استفاده شده یعنی قانونی بوده باید با سوء استفاده‌کنندگان برخورد شود. (لطفاً مقایسه کنید با سخنان آقای ابراهیمی ناغانی رئیس شورای شهر)

حتی رهبری مجدداً در شهریور همان سال فرمودند: (از مسئله‌ی حقوق‌های نجومی آسان عبور نکنید، مردم اعتمادشان ضربه خورده، برای متخلّف‌ اصلاً نباید عذر تراشید؛ برخورد هم بایستی قاطع باشد).

رهبری مؤکدا فرمودند؛ برای متخلف عذر نتراشید چون همان زمان وقتی اسناد فیش‌های نجومی در کشور منتشر شد برخی مثل سخنگوی دولت آن‌ها را قانونی دانست و اتفاقاً گفت صفدر حسینی از ذخایر انقلاب است که دقیقاً همین کار را آقای ابراهیمی ناغانی و حجت‌الاسلام ملکیان دستجردی امام‌جمعه شاهین‌شهر انجام دادند.

البته بی‌تفاوتی مسئولین به سخنان رهبری کار را به جایی رساند که رهبر انقلاب در آذر ٩۵ و در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی فرمودند: (ناتمام ماندن کارها، سؤال و اشکال ایجاد می‌کند، ازجمله‌ی این مسائل، موضوع حقوق نجومی است و این موضوع از مسائل مهمی است که نتیجه‌ی رسیدگی به آن برای مردم روشن نشده و سؤالات در ذهن مردم باقی ماند).

حال ببینید تناقض در رفتار برخی مسئولین را که چطور علنی و به‌صورت واضح از طرفی شوآف های گوناگون در حمایت از حقوق کارگران راه می‌اندازند و از سوی دیگر مانند امام‌جمعه و رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر حتی به سخنان رهبری هم دهن‌کجی می‌کنند و مردم را با رفتارهای خود در برابر نظام قرار می‌دهند، آیا واقعاً همین مردم و کارگرانی که یکی دو میلیون آن‌ها چند ماه یک‌بار حقوق می‌گیرند نیز با این مسئولین حامی پاداش‌های نامشروع هم‌عقیده هستند؟!

در پایان مطلب جریان به‌ظاهر عدالت‌خواهی شاهین‌شهر این سؤال قاعدتاً برای عموم مردم مطرح می‌شود؛ چرا این جریان درحالی‌که باید در خصوص یادداشت؛ حسین ابراهیمی ناغانی درباره نامه پالایشگاه و جوابیه‌ی دوم رئیس شورای شهر شاهین‌شهر پاسخ می‌داد، با مطرح کردن موضوع جدیدی یعنی پاداش‌های نامشروع آن‌ها به حاشیه برده است؟

پایگاه خبری صدای جویا حق پاسخگویی به این سؤال برای هر دو طرف ماجرا را محفوظ نگه‌ داشته است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی