پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر روز وکیل را تبریک گفتند
به مناسبت فرا رسیدن 7 اسفندماه که روز وکیل نامگذاری شده است، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن ۷ اسفندماه که روز وکیل نامگذاری شده است، حمید عشقی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین شهر پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

نام وکیل، همواره با صفات شریف و مقدسی همچون دفاع از حق، پایبندی صادقانه و متعهدانه به قانون و یاری رساندن به مظلوم عجین شده و از همین منظر است که شغل وکالت شغلی مقدس در اذهان عمومی جامعه و مورد احترام برای عموم است.

امروزه اهمیت حضور وکلا برای انجام دادرسی منصفانه از مواردی است که همواره مورد تأکید حقوقدانان است و جایگاه این حرفه و حق دفاع از مردم رابطه مستقیمی با پیشرفت و توسعه جوامع دارد و از سوی دیگر حضور وکلا در دعاوی حقوقی  می تواند نقش مهمی در کاهش پرونده های دادگاه ها و تسریع در رسیدگی به آنها داشته باشد.

بدین وسیله فرا رسیدن هفتم اسفندماه ، روز وکیل را به جامعه وکالت تبریک عرض نموده و توفیق آن عزیزان را در راستای دفاع از حق و احقاق حقوق شهروندی در چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستاریم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی