پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
نمایشگاه بهاره با هدف تأمین مایحتاج عمومی در شاهین‌شهر اصفهان گشایش یافت
مجری نمایشگاه بهاره شاهین‌شهر گفت: محصولات نمایشگاه بهاره امسال(خوراکی، پوشاک، کفش، شیرینی و تنقلات شب عید) با 15 تا 20 درصد کم‌تر از قیمت بازار به دست مردم می‌رسد.

سعید صفوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در شاهین‌شهر اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه بهاره با هدف تأمین مایحتاج عمومی شهروندان شاهین‌شهری در محل فرهنگ‌سرای اشراق واقع در خیابان طالقانی نرسیده به میدان امام حسین (ع) از روز گذشته تا ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب گشایش یافت.

وی با بیان اینکه مجری اصلی برگزار کننده این نمایشگاه اتاق اصناف شهرستان شاهین‌شهر و میمه می‌باشد، افزود: در نمایشگاه بهاره امسال شاهین‌شهر نزدیک به ۱۲۰ غرفه با هدف فروش انواع مواد خوراکی، پوشاک، کفش، شیرینی و تنقلات شب عید در نظر گرفته شده است که محصولات توزیع‌شده با ۱۵ تا ۲۰ درصد کم‌تر از قیمت بازار به دست مردم می‌رسد.

مجری نمایشگاه بهاره شاهین‌شهر با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی‌های لازم در ارتباط با کیفیت و قیمت اجناس مختلف به‌خصوص اصالت ایرانی بودن انجام‌گرفته است، ادامه داد: اقلام و کالاهای اساسی مردم به نرخ دولتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد که در این زمینه هماهنگی‌های لازم به عمل‌آمده و با متخلفان اقتصادی برخورد خواهد شد.

 وی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، فرصت سازی برای تولیدکنندگان ایرانی را گامی موفق در راستای توسعه اقتصادی عنوان کرد و افزود: با حمایت از اجناس ایرانی، به افزایش کیفیت تولید داخل و اشتغال بیشتر کمک کرده و امیدواریم مردم عزیز شاهین‌شهر حمایت از اجناس و کالاهای ایرانی را در بازار خرید شب عید فراموش نکنند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی