پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
راهپیمایی عظیم اربعین نشانه گسترش روح مبارزه و مجاهدت در راه خداست
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر گفت: راهپیمایی عظیم اربعین نشانه گسترش روح مبارزه و مجاهدت در راه خدا و آمادگی برای شهادت، در همه دنیای اسلام است.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسن بابایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه طی پیامی در مورد تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران مراسم معنوی اربعین حسینی آورده است؛ راهپیمایی عظیم اربعین نشانه گسترش روح مبارزه و مجاهدت در راه خدا و آمادگی برای شهادت، در همه دنیای اسلام است.

حضور این جمعیت عظیم از نقاط مختلف دنیا با وجود تهدیدهای تروریستی، پدیده‌ای عظیم و نشان‌دهنده اوج گرفتن تفکر مبارزه در راه خدا و آمادگی عمومی و همگانی در این راه است. پدیده‌ی الهی و معنویِ راهپیمایی اربعین بی‌سابقه و غیرقابل توصیف است، حماسه بزرگ اربعین ۱۳۹۸ صحنه درخشان دیگری از هوشمندی و عقلانیت و مودت محبان اهل‌بیت (ع) بود که به‌رغم خواست دشمنان و بدخواهان و کج اندیشان، با حضور میلیون‌ها انسان آزاده و مؤمن و خداجوی به منصه ظهور رسید و اقتدار معنوی پیروان اهل‌بیت (ع) را به نمایش گذاشت؛ این حرکت باشکوه و حماسه بزرگ جز در سایه وحدت و همدلی آحاد مردم شریف ایران و عراق و زائران سایر کشورها و تلاش و مجاهدت متصدیان و متولیان اربعین حول محور مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) حاصل نشده است و به‌راستی‌که «الحسین یجمعنا» آری بار دیگر در اربعین حسینی عاشقان اهل‌بیت (ع)، حماسه‌ای از شور و شعور آفریدند و به یاد اولین اربعین حسینی و کاروان امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) کاروانی بی‌نظیر از رهروان راه حسینی از ملت‌های جهان آفریدند که پیام معنویت و امنیت و اخلاق و ایثار را به سراسر جهان رساند.

این حماسه پرشکوه که بزرگ‌ترین راهپیمایی معنوی جهان را به نمایش گذاشت، در شرایطی برگزار شد که دشمنان دین و معنویت، می‌کوشند با ایجاد رعب و ترور، منطقه را ناامن کنند و نام زیبا و آرامش‌بخش اسلام را به خشونت و افراط بیالایند.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در برابر همه ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت که با شعار لبیک یا حسین خویش، همه توطئه‌ها را خنثی کردند و عزت و وحدت جهان اسلام را به نمایش گذاشتند سر تعظیم فرود می‌آورد و از برنامه‌های منظم ستاد اربعین شهرستان، ائمه محترم جمعه، فرماندار محترم، نیروهای نظامی و انتظامی، ‌دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی،‌ بهداشت و درمان، هلال‌احمر، حج و زیارت، هیئت مذهبی به‌ویژه هیئت رزمندگان اسلام، اصناف و کسبه محترم و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط که به ارائه خدمات بهتر در اربعین امسال انجامید تشکر می‌نماییم؛ و از اطلاع‌رسانی و انعکاس این حرکت عظیم مردمی توسط رسانه‌های مکتوب و تلاشگران فضای مجازی و رسانه‌های محلی تقدیر می‌نماییم. از مردم خوب و ولایتی شاهین‌شهر، شهرگز، شهرگرگاب، شهر میمه، شهروزوان و شهرلایبید تشکر و قدردانی ویژه می‌نماییم و دست این مردم خداجوی را می‌بوسیم.

رجاء واثق داریم که با عنایت الهی، از این اربعین حسینی (ع)، پیام امن و ایمان به منطقه و جهان منعکس شود و فرصتی شود تا جهانیان چهره راستین اسلام ناب محمدی (ص) را ببینند و قرآن را از سیره امامان دین بیاموزند و جهان اسلام در فضای برادری، رشد و امنیت را تجربه کند و آرمان‌های والای اسلامی فرصت تحقق بیابد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی