پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بیانیه اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه بمناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

بسم الله الرحمن الرحیم

قَالَ فَاهْبِطْ مِنْهَا فَمَا یَکُونُ لَکَ أَنْ تَتَکَبَّرَ فِیهَا فَاخْرُجْ إِنَّکَ مِنَ الصَّاغِرِینَ

خدا به شیطان فرمود: از این مقام فرود آ، که تو را نرسد که در این مقام بزرگی و نخوت ورزی، بیرون شو که تو از زمره پست ترین فرومایگانی.آیه 13 سوره اعراف

سیزدهم آبان ماه یادآور حوادث مهم سه گانه تاریخی که با "تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش آموزان به دست دژخیمان شاه در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸" پدید آمده است، نماد استکبار ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار می رود.

13 آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.

۱۳ آبان ماه در فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه مستمر و بی امان ملت ایران با امریکا و نظام سلطه و استکبار، حاوی پیام های معنادار و الهام بخشی است که تکرار و یادآوری آن در هر سال به ویژه برای نسل های جدید و جوان کشور بسیار راهگشا بوده و می تواند سیال بودن هوشمندی و هوشیاری ملی در قبال توطئه ها و ترفند های شیطان بزرگ در جامعه را تضمین و دائمی سازد.

افول آمریکا یک واقعیت حتمی، اجتناب ناپذیر و منطبق بر سنت الهی که جامعه بشری سرانجام آن را درک خواهند کرد ند و امروز با جرأت می توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و فریاد تنفر ملت ها از حکام کاخ سفید راشنید تا آنجا که امام خامنه ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ی سلطه‏ی آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود.

ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و روز اخلاق و مهرورزی و ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جعفرصادق علیه السلام و گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر نفرت و انزجار خود از سیاستهای شیطانی سیاستمداران رژیم منفور امریکا اعلام می نماییم .

 

اداره تبلیغات اسلامی                    شورای قرآن                      شورای هیئات مذهبی                کانون مداحان

شهرستان شاهین شهر و میمه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی