پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روزنامه کثیرالانتشار همشهری از بهار ۱۳۷۰ به عرصه مطبوعات گذاشت و ۲۴ آذر ۱۳۷۱ نخستین شمارهٔ همشهری در ۱۶ صفحه با قیمت ۵ تومان در تیراژ ۱۰ هزار نسخه و به صاحب‌امتیازی شهرداری تهران منتشر شد اما هم‌اکنون توسط مؤسسه همشهری منتشر می‌شود.

این روزنامه از همان ابتدای فعالیت با ظاهر رنگی و جذابش توانست خوانندگان بسیاری را جذب کند و اردیبهشت ۱۳۷۲ تیراژ این روزنامه در صدمین شماره‌اش به ۱۰۰ هزار نسخه رسید. و پس از سه سال در بهمن ۱۳۷۵ تیراژ روزنامه به ۴۰۰ هزار نسخه در روز رسید.

همشهری که انتظار نمی‌رفت به این سرعت جایگاه خود را در بین مردم و مسئولان پیدا کند با سرعت فراوان و توزیع مناسب و تنوع در مطالب گوی سبقت را از رقبای خود گرفت و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین روزنامه‌ها در ایران می‌باشد.

که جایگاه با ارزشی را در بین نشریات کسب نموده و با تیراژ بسیار بالا مخاطبان را به‌سوی خود جذب نموده است، همشهری با چاپ و توزیع سریع و ارتباط نزدیک با ارگان‌ها، ادارات و سازمان‌ها مخاطبان را همواره چشم‌انتظار خودکرده است.

همشهری دارای پرسنلی توانمند و مدیریت جوان و کارآمد می‌باشد که امروزه به یکی از قوی‌ترین روزنامه‌های در کل کشور تبدیل شده است. این روزنامه همچنین در حوزه الکترونیک با پوشش اخبار اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی تمام تلاش خود را به کار بسته تا مخاطبان خود را راضی نگه دارد.

نمایندگی همشهری با مدیریت نورالله جویا در شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه آماده دریافت اخبار، یادداشت، گزارش‌ها، مقاله‌های علمی و پذیرش آگهی به‌صورت تلفنی و حضوری، آگهی‌های مفقودی اسناد و مدارک خودرو، ملک، مدارک دانشجویی، مدارک شخصی، آگهی‌های مفقودی اسناد و مدارک شرکت‌ها و مؤسسات و نهادهای دولتی و خصوصی، تبلیغات در صفحات اصلی روزنامه (آگهی تبریک – تشکر – تسلیت – ترحیم) و آگهی مناقصه و مزایده شرکت‌ها، دعوت به مجمع عمومی، فوق‌العاده و… می‌باشد.

شما مخاطبین عزیز می‌توانید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند همه‌روزه با شماره تلفن‌: ۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵  تماس یا واتساپ اصلاع دهید.

کد خبر؛ ۱۹۸۸۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۰
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی