پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سید محمدرضا کاظمی طباء در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا، ضمن تبریک فرا خجسته میلاد علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار کرد: در راستای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به‌زودی طرح هوشمندسازی یارانه نان در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اجراء خواهد شد.

وی با بیان اینکه با نصب کارت‌خوان‌های هوشمند در واحدهای نانوایی که مانند سامانه‌های فروش برخط فروشگاهی عمل می‌کنند، بر نحوه تولید و توزیع نان نظارت و قطعاً میزان تخلفات صنفی دراین‌خصوص به پایین‌ترین حد خواهد رسید، گفت: به دنبال اجرای طرح فروش نان به‌صورت کیلویی هستیم.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تاکید بر اینکه امیدوارم با اجرای این طرح‌ها بتوانیم جلوی برخی تخلفات صنفی را بگیریم، تصریح کرد: متأسفانه در برخی از گزارش‌ها شهروندان، شاهد تخلفات در تعدادی از واحدهای نانوایی و گله‌مندی در این خصوص هستیم لذا در همین رابطه مقرر شد که گشت‌های نظارت و بازرسی به‌صورت مستمر و دقیق بر امور گندم، آرد و نان در شهرستان نظارت کرده وبا افراد متخلف برخورد قانونی صورت بگیرد.

وی از احداث پایانه بار در شهرستان شاهین‌شهر و میمه به دلیل داشتن موقعیت ژئوپلیتیک و ترانزیتی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در خصوص شرایط و ضوابط محیط زیستی، مسائل ترافیکی، آمایش سرزمینی و مکان‌یابی و همچنین درنظرگرفتن دستورالعمل‌های صادره به‌منظور کاهش آلودگی هوا، افزایش ایمنی تردد، کاهش تصادفات و کنترل و مدیریت بر بار و کالاهای ورودی و خروجی و مسائل مرتبط با آن اخیراً طی جلسه‌ای تصمیمات لازم گرفته شده است.

کد خبر؛ ۲۴۲۳۸۸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۹
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی