پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مسئولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه طی بیانیه ای به شرح زیر اهانت سران فتنه به شهدای مدافع حرم را محکوم کردند.

بسم الله قاصم الجبارین و المنافقین

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

بار دیگر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و همزمان با سالروز شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی وگرامیداشت شهدای مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت شاهد هتاکی یکی از سران فتنه هستیم؛ که هنوز ننگ کف و سوت زدن طرفدارانش درعاشورای حسینی سال ۱۳۸۸ وتوهین بی شرمانه به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از پیشانی او پاک نشده و خاطرات تلخ و محنت‌ بار و خسارات غیر قابل جبران آن دوره هیچ‌گاه از حافظه تاریخی ملت بیدار و مسلمان ایران اسلامی فراموش نخواهد شد!

این ورشکسته منفور سیاسی وقاحت را از حد گذرانده و با اقتدا به شیطان و ایادی غربی، عبری و عربی اش با اصرار بر مواضع انحرافی، بی بنیان و فتنه انگیزانه اش، حقد و کینه عمیقی را که سالها نسبت به سربازان بی سر این مرز و بوم و مدافعان وطن و حرم که نقشه های شوم او و همدستانش در فتنه ۸۸ را نقش بر آب نمودند در دل پرورانیده بود ، با صدور بیانیه ای مضحک و پر از تناقض که حاکی از بلاهت سیاسی و البته ناشی از روحیه دیکتاتوری و خصمانه او نسبت به فدائیان راستین ملت انقلابی ایران است، به نمایش گذاشت !

از کوردلی که رذیلانه تشییع باشکوه و بین المللی شهدای مدافع حرم را نادیده می گیرد، و اینگونه به فداییان ملت ایران و مدافعان حرم حسادت می ورزد و تاب محبوبیت آنها را ندارد، جز این انتظار نیست که دهان به یاوه سرایی بگشاید و آنچه لایق وجود بی ارزش و دون مایه خویش است به شهدای مدافع حرم – این پیشگامان رهایی و آزادی و آزادگی و منادیان عدالت و کرامت انسانی در سرتاسر جهان – نسبت دهند.
ای جماعت نه اگر بیش کمی عار کنید/ کی شما روزه گرفتید که افطار کنید

یزیدیانی که در عاشورای سال ۶۱ هجری قمری حسین بن علی علیه السلام و اهلبیت و یاران شهیدش را، خارجی نامیدند و در عاشورای ۸۸ سوت و کف و هلهله و هورا به راه انداختند؛ در عاشورای امسال حسین همدانی را سردار بی افتخار می نامند! و البته این افتخار اصحاب
آخرالزمانی سید و سالار شهیدان است که منفور ظالمان و دنیاطلبان و سیاست بازان مستبد و خودکامه و دیکتاتورهای ظاهر الصلاح باشند. و لعن الله سمعت بذلک و رضیت به…

جناب فتنه‌گر دیکتاتوری که سودای ملک ری را در سر می پروراند و البته تاب مردم سالاری دینی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ را نداشت و با نه بزرگ ملت ایران مواجه شد و به گندم ری هم نرسید! با عدم تمکین در برابر رای و اراده مردم، کشور را به آشوب کشید و دشمنان را جری ساخته و به طمع انداخت تا فشارهای فلج کننده اقتصادی را علیه ملت ایران به نهایت درجه برسانند و اینگونه از ملت ایران انتقام خود را گرفت؛ اکنون منافقانه خود را در لوای خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه، پنهان ساخته تا با تهمت و دروغ به مصاف نایب برحقش امام خامنه ای دام ظله بیاید و دم از مخالفت موهوم و خیالی با دیکتاتوری و شاهنشاهی و حکومت موروثی بزند! زهی خیال باطل!
قبله کج نیست! نمازی که نخواندید کج است!

اینجانبان(حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستانهای شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس و سیدمحمدرضا کاظمی طباء فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه) با تمسک به فرهنگ عاشورا و به تأسی از حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام، با تجدید عهد با امامین انقلاب اسلامی وتقدیم هزاران درود بر شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و سردارحاج حسین همدانی این اقدام بی شرمانه و غیرنجیبانه را محکوم نموده وخواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با این قبیل فتنه گریها و فتنه گران هستیم.

أَلا فِی الْفِتْنَهِ سَقَطُوا

کد خبر؛ ۲۴۶۲۷

منبع خبر «»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی