پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جریان مطالبه‌گر عدالت‌خواهی شاهین‌شهر این بار با انتشار مطلبی مستندگونه در شبکه‌های اجتماعی رویکرد تبعیض‌آمیز مسئولان شهری شاهین‌شهر را در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخورداری همچون گلدیس زیر سؤال برده‌اند.

شاهین شهر
 

متأسفانه در این سال‌ها شاهد رویکرد تبعیض‌آمیز مسئولان شهری به مناطق کمتر برخورداری مانند گلدیس بوده‌ایم. این در حالی است که غالباً جمعیت زیادی در این مناطق زندگی می‌کنند،  اما ظاهراً نوع نگاه مدیران شهری شاهین‌شهر به گونه دیگری است.

مردم محله‌های خیابان سلمان و ابوذر حدود ٩ سال است که با جمع‌آوری امضا و درخواست‌های متعدد از مسئولان وقت شهرداری و شورای شهر  تقاضای تخصیص بودجه جهت احداث فضای سبز را داشته‌اند که با بی‌تفاوتی مدیران وقت مواجه شده‌اند!

ظاهراً اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری، محله‌هایی مانند گلدیس را اصلاً به‌حساب نیاورده‌اند؟!

چطور‌ می‌شود این‌همه سال به این محله‌ها بی‌تفاوت بود و تمام امکانات را به مرکز شهر و برخی محله‌های شورا نشین معطوف کرد؟!

کاش اعضای شورا برای یکسال هم شده محل سکونت خود را به گلدیس یا مسکن مهر منتقل می‌کردند تا مردم آن مناطق نیز کمی از مواهبی که آقایان اطراف منازل خود احداث می‌کنند برخوردار می‌شدند!

هرچند مدیران شهری عنوان می‌کنند با تغییر  رویه در مدیریت شهری و استفاده از نظر معتمدین محلی طرح‌های خوبی از لحاظ کمی و  کیفی برای مناطقی مانند گلدیس در اولویت قرار گرفته ولی هنوز این طرح که با پیگیری ۹ساله ی مردم همراه بوده همچنان جز اولویت‌های امسال نخواهد بود و حقیقتاً کاسه صبر مردم لبریز شده و اگر اعضای شورا شهر و مسئولان شهرداری فکری برای این مناطق نکنند مطالبه گران تمام خواهد شد و مردم به صحنه خواهند آمد و انعکاس گسترده‌ای از این نگاه تبعیض‌آمیز مخابره خواهند کرد!

پیشنهاد می‌کنیم به‌صورت ضربتی طرح‌هایی را که برای مردم محسوس باشد اولویت قرار دهید تا جبران این‌همه سال بی‌مهری و نگاه تبعیض‌آمیز به نقاط کمتر برخوردار شده باشد.

برخی اعضای شورای اسلامی شهر نیز چند صباحی با همین فضای سبز و امکانات موجود در محله خود بسازند تا کمی امکانات به مناطق حاشیه‌نشین شهر برسد!

کد خبر؛ ۲۴۶۳۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی