پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به‌زودی مرکز استعدادیابی بچه‌های شاهین‌شهر راه‌اندازی خواهد شد

بزرگنمایی تصویر


 

 فعال رسانه‌ای و اقتصادی خبر داد؛

 

به‌زودی مرکز استعدادیابی بچه‌های شاهین‌شهر راه‌اندازی خواهد شد

 

یک فعال شبکه‌های اجتماعی و اقتصادی گفت: به‌زودی مرکز استعدادیابی بچه‌های شاهین‌شهر تأسیس و راه‌اندازی خواهد شد.

وحید مسعودی فعال حوزه شبکه‌های اجتماعی و تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان آقا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: در چند ماه گذشته به همراه چند تن از نخبگان شاهین‌شهر ایده‌ای به نام ایجاد مرکز استعدادیابی بچه‌های شاهین‌شهر به ذهنمان خطور کرد که توانستیم با پیگیری لازم این ایده را اجرایی و مجوزات لازم برای ایجاد آن دریافت نماییم.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین مسئله‌هایی که در تمامی جوامع به آن به‌صورت ویژه پرداخته می‌شود موضوع استعدادیابی است، افزود: متأسفانه تاکنون نهادهای اجرایی کشور همچون وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و بخصوص معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به جزء برنامه تلویزیون مانند عصر جدید کمتر به آن پرداخته‌اند.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی با بیان اینکه شاهین‌شهر به‌خاطر تکثر نخبگان یکی از شهرهای باسواد ایران قلمداد می‌شود، گفت: همیشه استعداد و نخبگان آن مورد مظلومیت قرار گرفته‌اند، لذا ایجاد یک مرکز استعدادیابی با پشتوانه علمی، فرهنگی و اقتصادی می‌تواند نقش تأثیرگذاری در بروز رشد و شکوفایی این استعدادها داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت: شاید خیلی تلخ باشد که بشنویم جوانان و نوجوانان شهرمان  برای اینکه استعدادشان تشخیص داده نشده و فقط برای دهن پرکردن به دانشگاه رفته‌اند و امروز حتی علاقه‌ای ندارند در زمینه تحصیلی خود فعالیت نمایند.

مسعود بیان داشت: حتماً با افراد زیادی در اطرافمان مواجه شده‌ایم که رشته تحصیلی آنها با علایقشان متفاوت است. به‌عنوان مثال خود بنده در رشته مهندسی مکانیک تحصیل کردم ولی در حال حاضر در حوزه تحلیلگری بازارهای مالی و خبری و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنم و به‌صورت آزاد در این زمینه‌ها مطالعه و تجربه کسب کرده‌ام.

وی یکی از دلایل تأسیس این مرکز همین قرار نگرفتن استعدادها در جایگاهشان عنوان کرد و گفت:  این مرکز مجهز به هیئت‌علمی توانمندی است تا همه افرادی بتوانند هم در آن آموزش با کیفیت ببینند و هم مسیر و علایق خود را پیدا کنند.

کد خبر؛۲۴۶۶۴

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی