پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها


 

 امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

 

فضای مجازی تبدیل به قتل گاهی برای جوانان ایران زمین شده است/عملکرد مراکز آموزشی در حوزه فضای مجازی قابل‌قبول نیست

 

امام‌جمعه شاهین‌شهر به فرا رسیدن روز جهانی دنیای مجازی اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز در کشور ما فضای مجازی تبدیل قتل گاهی به‌خصوص برای جوانان و نوجوانان شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با توصیه مجدد بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: برای تبدیل کردن عادت‌های بد به عادت‌های خوب بدون تمرین و ممارست ره به جایی نخواهیم برد.

وی افزود: چگونه هنگام رانندگی کردن باید هواسمان به فرمان و مسیر باشد تا تصادف نکنیم، در زندگی نیز همین‌گونه هست و باید به همین‌گونه گونه رفتار کنیم که فرمان از دستانمان خارج نشود.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با تأکید بر اینکه مجالس و محافل عزاداری حسینی علیه‌السلام باعث تقویت تقوا می‌شود، تصریح کرد: پیامبر عظیم الشان اسلام ۲۳ سال زحمت کشیدند تا به‌درستی رسالت خویش را در راه خداپرستی و تقوا به پایان برسانند و هیچ پیامبری به‌اندازه او در راه رسالتش اذیت نشد اما گفت اجرم را از خدا می‌خواهم و تنها اجر من موهبت به اهل‌بیت (ع) هست.

وی خاطرنشان ساخت: اگر موهبت به حسین بن علی علیه‌السلام در دلمان نباشد پس موهبت چه کسی می‌خواهد در دلمان باشد. باید خدا را شکر کنیم که موهبت اهل‌بیت علیه‌السلام را در دلمان قرار داده است و باید برای تداوم این فرضیه مهم آن را با همین شرکت در مجلس حسینی و توسعه روضه‌های خانگی تقویت و حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام هاشمی ضمن تبریک به کاروان پرافتخار ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در ادامه موفقیت‌های آنان را به همه ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک گفت.

وی سپس با پرداختن به مناسبت‌های تقویمی پیشرو اظهار کرد: ۲۸ مردادماه ۱۳۳۲ مصادف با سقوط دولت مصدق است، مصدق چوب اعتماد به غرب را خورد و این اعتماد باعث کودتا و توطئه علیه شد. همچنین کوتادی ۲۸ مرداد نشان داد که آمریکا ادامه حیات خود را در دخالت سایر کشورها می‌بیند.

خطیب نمازجمعه‌های شاهین‌شهر بیان داشت: امروز به برکت خون شهدا و رهبری‌های امامائین انقلاب چالش اصلی آمریکا بر سر مرزهای رژیم جعلی صهیونیستی تا نزدیک دریای مدیترانه است.

وی به فرارسیدن روز جهانی دنیای مجازی اشاره کرد و گفت:  متأسفانه امروز در کشور ما فضای مجازی تبدیل قتل گاهی به‌خصوص برای جوانان و نوجوانان شده است.

حجت‌الاسلام هاشمی تأکید کرد: فضای مجازی باید برای همه اقشار مختلف جامعه ساماندهی و هدفمند شود و فعالیت در این فضا باید با برنامه از قبل تعریف شده باشد.

وی ادامه داد: متأسفانه در بسیاری از مراکز آموزشی ما در داخل کشور بخصوص در مدارس دانشگاه‌ها به‌جای تربیت و پرورش سربازان عرصه جنگ متأسفانه افرادی تربیت و پرورش داده می‌شوند که بعضاً در راستای اهداف غرب و منافقین و مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تولید محتوا و فعالیت می‌کنند و از هرگونه سواد رسانه‌ای فارغ هستند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه خروجی دانشگاه‌ها در تربیت و پرورش نیروی انقلابی و جهادی قابل‌قبول نیست، اظهار داشت: باید ساختار و نظام آموزشی کشور اصلاح شود چرا که الان بسیاری از محیط‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به قتل گاه دانش‌آموختگان به‌خصوص در فضای مجازی تبدیل شده است.

وی به فرا رسیدن روز مسجد اشاره کردند و گفت: مساجد باید به نونهالان و نوجوانان اهمیت بدهند و آنان را تحویل بگیرند و برنامه‌های متنوع برای آنان به‌ویژه بانوان داشته باشند .بهداشت و نظافت مسجد باید در اوج خود باشد و هیات منا مسجد باید همیشه در صحنه باشند.

حجت‌الاسلام هاشمی ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته دولت به همه دولت مردان تصریح کرد: دولت‌ها باید نواقص خود را برطرف کنند خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، به دشمنان اعتماد نکنند و در راستای فرمایشات دلسوزانه مقام معظم رهبری حرکت نمایند.

کد خبر؛۲۴۷۰۰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی