پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۷ هزار واحد صنفی در شاهین‌شهر و میمه حلقه وصل تولیدکننده و مصرف کننده‌اند/ توجه به سلامت و برگزاری نمازهای جماعت در مدارس


 

 فرماندار شاهین‌شهر؛

 

۷ هزار واحد صنفی در شاهین‌شهر و میمه حلقه وصل تولیدکننده و مصرف کننده‌اند/ توجه به سلامت و برگزاری نمازهای جماعت در مدارس

 

فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: بالغ بر ۷ هزار واحد صنفی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌عنوان حلقه واسط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده فعالیت می‌کنند.

سید محمدرضا کاظمی طباء زواره در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان با اشاره به نقش اصناف در زمینه‌های گوناگون تولیدی، توزیعی، خدماتی و فنی و تحت تأثیر قرار دادن طیف وسیعی از فعالیت‌ها در جامعه گفت: با افزایش جمعیت شاهد رشد و گسترش سریع واحدهای صنفی گوناگون در جای‌جای نقاط شهری و حتی روستایی هستیم که مدیریت و نظارت بر عملکرد و همچنین تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری بازار و اصناف به جهت گستردگی و ارتباط مستقیم این مجموعه بزرگ با آحاد مختلف مردم امری غیر قابل‌انکار است.

وی افزود: در همین خصوص به جهت اهمیت موضوع و برای اولین‌بار کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی در محل فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار گردید که نشان از اهمیت و اهتمام دولت به موضوع  اصناف و اتحادیه‌ها دارد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه وجود تشکیلات صنفی قوی باعث تقویت اقتصاد منطقه و شهرستان خواهد شد، تصریح کرد: خواستار انسجام اصناف، هماهنگی با سیاست‌های اقتصادی دولت و همراهی با نهادهای نظارتی و حاکمیتی در اجرای قوانین هستیم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات حوزه‌های صنفی شهرستان بر لزوم نظارت در کلیه انتخابات اصناف بر اساس قوانین و با در نظر گرفتن دو شاخصه مهم تعهد و تخصص شد، تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: بالغ بر ۷ هزار واحد صنفی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌عنوان حلقه واسط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده فعالیت می‌کنند که اگر این حلقه واسط نقش تعاملی و حرفه‌ای خود را ایفا نماید آرامش و ثبات در بازار حاکم خواهد بود.

کاظمی طباء زواره وی در ادامه با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان شاهین‌شهر و میمه بر برپایی نمایشگاه‌ عرضه محصولات و مایحتاج عمومی مردم در مقاطع زمانی مختلف اعم از شروع سال جدید تحصیلی و همچنین نمایشگاه بهاره تأکید کرد و در ادامه خواستار نظارت همه‌جانبه  دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص شد.

*توجه به‌سلامت و برگزاری نمازهای جماعت در مدارس امری ضروری است

وی در ادامه گفت‌وگو به تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش شاهین‌شهر پرداخت و گفت: نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی کارآمد و متخصص برای آینده کشور مهم و تأثیرگذار است و سیر رو به جلوی علمی و توسعه‌ای کشور نیازمند توجه بیشتر به مقوله آموزش‌وپرورش و تلاش دو چندان در رفع کمبودهای این حوزه است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در ادامه با اشاره به در پیش بودن سال جدید تحصیلی بیان داشت: برنامه‌ریزی در این خصوص از هم اکنون بایستی به نحو مطلوبی تو دست‌اندرکاران صورت گیرد.

وی یادآور شد: ایجاد جوی نشاط‌آفرین و جذاب برای دانش‌آموزان، توجه به تعمیر، تجهیز و آماده‌سازی فیزیکی مدارس و همچنین فراهم‌آوردن تمهیدات لازم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط آموزش‌وپرورش و با همکاری سایر دستگاه‌ها باید انجام بپذیرد.

 کاظمی طباء زواره با اشاره به اهمیت سلامت افراد و جامعه و لزوم اقدامات پیشگیرانه در ابتلا به بیماری‌های شایع در جامعه، گفت: حتماً آموزش و پرورش باید در خصوص هماهنگی و نظارت واکسیناسیون (دوز تکمیلی و یادآور) برای معلمان و کادر آموزشی مدارس با توجه در پیش بودن سال جدید تحصیلی اقدامات مقتضی را انجام دهد.

وی در پایان خواستار اتخاذ  تمهیدات به‌منظور ساماندهی و نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب مدارس شد و تأکید کرد: آموزش‌وپرورش باید در حوزه فضاسازی مناسب جهت برگزاری باشکوه نماز جماعت در مدارس اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر؛۲۴۷۰۷

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۹
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی