پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

حسین شاهزاده فرد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: شنبه گذشته جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با محوریت برگزاری هفته شاهین‌شهر برگزار گردید.

وی با بیان اینکه در کمیسیون مذکور جزئیات برنامه‌های هفته شاهین‌شهر و رویکردهای آن از سوی مدیرعامل و مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر تشریح گردید و در ادامه نیز هدف از برگزاری هفته شاهین‌شهر را ارتقا منزلت شهروندی و نشاط اجتماعی و همچنین وفاق و همدلی در راستای تقویت هویت من شاهین‌شهری‌ام بیان شد.

عضو شورای شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: رویداد هفته شاهین‌شهر از ۲۱ الی ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگی ورزشی در نقاط مختلف شهر  شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

کد خبر؛۲۵۰۱۴

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی