پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا از اصفهان، اولین همایش هوش مصنوعی با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری، رئیس دفتر بررسی اقتصادی وزارت ارتباطات، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر،شهردار و اعضا شورای اسلامی شاهین شهر، روسا و اعضای هیات علمی دانشگاهها،جمعی از جوانان و نوجوانان نخبه، دانش آموزان و دانشجویان در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

*فناوری های نو در اداره آینده کشور بسیار تاثیر گذار هستند

سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شاهین شهر و میمه در این همایش با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،به لزوم توجه به علم و پژوهش و خصوصا فناوری های نو به‌عنوان یک مسئله مهم و آینده‌ ساز در اداره آینده کشور اشاره کرد و از دست اندرکاران برگزاری این همایش تقدیر نمود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا حسین ملازاده رئیس ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری و مهدی حاتمیان مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی وزارت ارتباطات فناوری و اطلاعات کشور از سخنرانان این همایش خواهند بود.

فناوری های نو در اداره آینده کشور بسیار تاثیر گذار هستند 1

در این همایش ۵ کارگاه با موضوع هوش تجاری،کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت خدمات شهری،هوش مصنوعی صنعتی،هوش مصنوعی از تخیل تاواقعیت و کاربردهای استفاده از هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.

کد خبر؛ ۲۶۰۵۵

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی