پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

کشف ۴۸ دستگاه خودروی مسروقه با اجرای  ۶ مرحله طرح ذوالفقار در شاهین شهر

بزرگنمایی تصویر


 

 فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

 

کشف ۴۸ دستگاه خودروی مسروقه با اجرای ۶ مرحله طرح ذوالفقار در شاهین شهر

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف ۴۸دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری ۲۴ سارق در نتیجه اجرای شش مرحله طرح عملیاتی ذوالفقار، در سطح شهرستان خبر داد.

 سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماموران رده‌های مختلف انتظامی این شهرستان طی دو ماه گذشته در نتیجه اجرای شش مرحله طرح عملیاتی ذوالفقار، موفق به کشف ۴۸ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

وی افزود: در این مدت تعداد ۲۴ سارق خودرو و موتورسیکلت نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در دستگیری سارقان، کشف اموال مسروقه و بازگرداندن اموال مکشوفه به مالباختگان از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای پیشگیرانه فرصت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر؛ ۲۶۱۹۸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی