پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سعید ابریشمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: روز گذشته با حضور برخی مسئولان از جمله مدیران شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران، بانک سپه و از اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی آیینی از سامانه شارژ برخط کارت شهروندی شاهین‌شهر مبتنی بر حساب شهروندی رونمایی به عمل آمد.

وی افزود: شهرداری شاهین‌شهر جزو اولین‌ها در راه‌اندازی این سامانه می‌باشد و این اتفاق تاثیر بسیار زیادی در پر کردن خلاء های وجود داشته در حوزه خدمت رسانی به شهروندان بخصوص در زمینه حمل و نق شهری می باشد.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه در شاهین شهر ۱۳۰ بوستان بزرگ و کوچک در قالب ۳۷۰ هکتار وجود دارد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۰ هکتار به فضای سبز سطح شهر شاهین شهر اضافه شده است , امسال برای نخستین بار در هفته درختکاری در سطح نواحی شش گانه با حضور معتمدین و شهروندان نهال غرس گردید.

وی با تبریک فرا رسیدن روز شهردار به سایر همکاران خود در سراسر کشور خاطرنشان کرد: برای برگزاری اعیاد نوروز باستان و همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی از سوی مجموعه مدیریت شهرداری شاهین شهر تمهیدات ویژه ای اندیشه شده است که به زودی اجرایی خواهند شد.

کد خبر؛۲۶۲۸۸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی