پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سید محمدرضا کاظمی طباء در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم اظهار کرد: بازدید و تشدید نظارت میدانی از مشاورین املاک شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌منظور نظارت بیشتر بر عملکرد مشاورین املاک کلید خورد.

 

وی افزود: این اتفاق در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و به دنبال افزایش گزارش‌های مردمی در خصوص تخلفات صنفی برخی از مشاورین املاک با همکاری تعزیرات حکومتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه همگام با سراسر کشور با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های نظارتی با راه‌اندازی این اکیپ‌ها ضمن انجام بازرسی‌های میدانی و به‌صورت نامحسوس از مشاورین املاک است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: چنانچه بازرسین ما تخلفی در حوزه قراردادهای فروش، رهن یا اجاره مسکن مشاهده کنند سریع و بدون هیچ‌گونه تعارفی با متخلفین برابر قانون برخورد خواهند کرد.

وی خاطرنشان ساخت: بازرسان با حضور در واحدهای مشاور املاک و بررسی اسناد و مدارک آنان ضمن تماس با طرفین معامله در سوابق قولنامه‌های صادره صحت و سقم قولنامه‌ها و میزان دریافتی بابت حق کمیسیون آنها را بررسی و در صورت تخلف پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی معرفی خواهند نمود.

 

کاظمی طباء در خاتمه با بیان اینکه ساکنان شهرستان شاهین‌شهر و میمه می‌توانند با مراجعه به سامانه تعزیرات یا تماس با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان اصفهان گزارشات و شکایات خود را اطلاع دهند، گفت: مردم شاهین‌شهر خوب بدانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به‌اضافه دریافتی مشاورین املاک با هر اسم و عنوانی اعم از حق کمیسیون، حق شیرینی معامله و سهم خرید یا فروش با فرد متخلف به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی