پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و سایر اعضاء با بررسی برنامه‌ریزی جهت بازگشایی مطلوب مدارس، ارائه گزارش تحلیلی وضعیت نیروی انسانی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ و برنامه‌ریزی ایاب و ذهاب دانش‌آموزان عادی و استثنایی، برگزار شد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این نشست، گفت: استان اصفهان ۲۸ شهرستان دارد و تمام شهرستان‌ها درگیر موضوع و مشکلات مدارس استثنایی هستند.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است در نشست شورای آموزش و پرورش استان مصوبه‌ای داشته باشیم که تمام شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت اداره آموزش و پرورش خود و کمک گرفتن از خیران و شهرداری در زمینه تسهیل امور مدارس استثنایی و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان گام بردارند.

جان‌نثاری گفت: فرمانداران به عنوان رؤسای شورای آموزش و پرورش شهرستان موظف هستند به سرعت جلسه برگزار کنند و نیازهای شهرستان را در این زمینه اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: در شهرستان اصفهان نیز شهرداری و خیران برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به کمک آموزش و پرورش بیایند.

وی درخصوص کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: این درخواست را داریم که برای افزایش جذب آموزش و پرورش تلاش کنید؛ چرا که راهکارهای دیگر مانند استفاده از نیروی بازنشسته در حد مُسکن و راهکار مدیریتی برای برون رفت از وضع موجود است و راهکار اصلی این اقدامات نیست.

جان‌نثاری متذکر شد: دوای درد این است که آموزش و پرورش باید نیروی کافی و شایسته داشته باشد، اگر در آموزش و پرورش افرادی هستند که نتوانستند مشکلات اجتماعی و فرهنگی را مدیریت کنند و دانش‌آموزانی تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند، نیروهای شایسته‌تری هستند که می‌توانند در این جایگاه قرار بگیرند.

جان‌نثاری تصریح کرد: هنگامی که می‌گفتیم سند ۲۰۳۰ در مدارس اجرا می‌شود، شوخی نمی‌کردیم؛ دانش‌آموزی که سال گذشته به خیابان آمد و به آتش اغتشاشات دمید، در زمان آغاز دوره قبل و سیاست‌های غرب‌گرا هفت سال داشته و تازه وارد مدارس شده بود.

وی خاطرنشان کرد: راه حل این مشکلات، تزریق نیروی انقلابی و معتقد به آموزش و پرورش است تا نسل آینده را به گونه‌ای پرورش دهد که در تراز انقلاب اسلامی باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی