پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

نورالله جویا در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صدای جویا در اصفهان ضمن تبریک عید غدیرخم عید امامت و ولایت آقا امیرالمومنین(ع) بر مسلمانان سراسر جهان اظهار کرد:  پیگیری و حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری کشور از ماموریت های اصلی محمدباقر قالیباف به عنوان یادگار هشت سال دفاع مقدس و همچنین کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: رفع مشکلات جامعه ایثارگران یک نوع جهاد تبیین است که جزو برنامه های دولت خدمت و پیشرفت آقای محمدباقر قالیباف به عنوان بچه جبهه و جنگ بوده است و در این راستا جوانان خوب و با استعدادی را بکارگیری کرده است.
 

 

 مسئول ستاد ویژه ایثارگران دکتر قالیباف در استان اصفهان با بیان اینکه تاریخچه و عملکرد دکتر قالیباف برای همه جریانات و احزاب سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب کاملا مشخص است، گفت: همیشه  رفع مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید آقای قالیباف بوده است.


وی با بیان اینکه رفع نواقص قانونی جامعه ایثارگران جزو اولویت های کاری دکتر محمدباقر قالیباف بوده است، بیان داشت: نزدیک به ۱۰۳۷ قانون، بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌ها در حوزه ایثار و شهادت، وجود دارد که اجرایی نشدن برخی قوانین مشکلاتی برای این جامعه هدف مشکلاتی به بار آورده است.

جویا با بیان اینکه سند خدمات رسانی رزمندگان تصویب شده اما در حوزه اجرا بخشی از آن روی زمین مانده است، گفت: رفع مشکلات مسکن، اشتغال و ازدواج فرزندان جامعه ایثارگری، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر، جذب نیروهای ایثارگر در دستگاه‌های غیر دولتی، اجرای ماده ۴۸ و جایگزینی فرزندان ایثارگر به جای فرد ایثارگر پس، از موعد بازنشستگی، ارتقای شغلی افراد تبدیل وضعیت شده، عدم اجرای سهمیه ۲۵ درصد، حق پرستاری و نگهداری خانواده ایثارگر، عدم اجرای تخفیف خدمات حمل و نقل برخی شرکت‌ها، و عدم جذب ۲۰ درصدی هیأت‌های علمی دانشگاه را از دیگر مشکلات و دغدغه‌های این جامعه هدف عنوان کرد که در صورت اعتماد مردم به آقای قالیباف که همیشه مردم عمل و کار بوده و هستند تلاش و پیگیری برای رفع آنها تا گرفتن نتیجه مطلوب ادامه خواهد شد.

وی اضافه کرد: عصر امروز ۵ تیرماه ۱۴۰۲همایش حامیان دکتر محمدباقر قالیباف در مسجد سید اصفهان راس ساعت ۸ شب با سخنرانی علی نیکزاد رئیس ستاد مردمی وی در کل کشور برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۰۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی