پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای با انتشار پیامی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس با کنایه به حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار به شرح زیر آورده است:
«حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مخالف (و منتقد) دولت چهاردهم در گفت‌وگو با رسانه خبر فوری این بار حرف جالبی زده و گفته که دکتر مسعود پزشکیان مراقب افکار هزینه‌ساز اطرافیانش باشد. حالا این سؤال پیش می‌آید چه کسی (کی) باید مراقب اطرافیان خود حاجی‌دلیگانی باشد که کلی برای برخوار، شاهین‌شهر، میمه هزینه درست کرده‌اند و پاسخگو هم نیستند»

حاجی‌دلیگانی در ادامه حرف جالب دیگری بیان کرده است که «دولت پزشکیان ربطی به اصلاح‌طلبان ندارد» پس با این حساب و کتاب اگر دولت دکتر پزشکیان ربطی به اصلاح‌طلبان ندارد، حتماً دلیل موفقیت او شما اصول‌گرایان و احتمالاً دوستانتان در جبهه پایداری و شانا بوده‌اید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۰۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی