پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از ایلام، حجت الاسلام محسن دانیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بدره با تاکید و توصیه بر رعایت تقوای الهی و با گرامیداشت سالروز ازدواج پیامبراکرم (ص)و خدیجه کبری(س) به اهمیت ازدواج در دین مبین اسلام تاکید کرد و گفت : پیامبر اکرم (ص) ازدواج را به بنایی تشبیه می‌کند که هیچ بنای دیگری به اندازه آن در نزد خداوند محبوب نیست و همین حدیث اهمیت ازدواج را به خوبی مشخص می‌کند.

وی ازدواج را ضامن تداوم نسل دانست و تصریح کرد: خودداری از ازدواج، تفکر غلطی در زندگی اجتماعی به شمار می‌رود، زیرا ازدواج یک ضرورت فطری بوده و پویایی جامعه منوط به وصلت جوانان است.

خطیب نماز جمعه های بدره ازدواج را موجب آرامش جوان عنوان کرد و ادامه داد: آمار سن ازدواج از آسیب های جدی اجتماعی است که برای آینده کشور بسیار خطرناک است ، آمار طلاق بالا رفته، سن ازدواج بالا و آمار ازدواج پایین آمده که در این زمینه همه موظف هستند که اقداماتی را داشته باشند. هم خانواده ها و هم مسئولان باید برنامه ریزی لازم را برای موضوع مهم ازدواج را در دستور کار خود داشته باشند.

وی همچنین به توصیه قرآن کریم به اتحاد و همبستگی است: وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا اشاره کرد وگفت: برخی‌ها از شعار دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور محترم سوء استفاده می‌کنند و به اسم وفاق ملی دنبال این هستند که فتنه‌گران را به بدنه دولت برگردانند و می‌خواهند چهره فتنه‌گران را تطهیر کنند. درحالی‌که فتنه‌گران برای براندازی نظام اسلامی آمده بودند درنهایت مردم آنها را کنار زدند.

حجت الاسلام دانیاری گفت: قانون شکنی جرم است و فرق نمی‌کند چه کسی قانون‌شکنی می‌کند، اگر قانون نباشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود، فتنه‌گران با حمایت دشمنان نظام اسلامی بارها قوانین کشور را زیر پا گذاشته‌اند. دستگاه‌های امنیتی نباید اجازه دهند فتنه‌گران به رأس کار برگردند.

وی درادامه به سیاست های خارجی اشاره کرد و بیان داشت: این روزها شاهد دوگانگی رفتار از ناحیه مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر هستیم که مدعیان دروغین حقوق بشر چشمان خود را بر روی این همه جرم و جنایتی که رژیم کودک کش صهیونیستی انجام می دهد بسته است.

حجت الاسلام دانیاری بیان داشت: در سرزمین مظلوم فلسطین اشغالی پدران و مادران و کسانی که جنازه فرزندانشان را از زیر آوار بیرون می اورند آیا اینها انسان نیستند ؟ آیا اینها حقوق ندارند ؟ چرا غربی ها دوگانگی رفتار دارند، اما آزادی خواهان دنیا برخواسته اند و انشالله کم کم نشانه های زوال و نابودی قدرت های پوشالی جهان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی آشکار شده و به فضل الهی و با اتحاد و همبستگی جبهه مقاومت بزودی شاهد نابودی کامل این رژیم منحوس خواهیم بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی