پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

ساختمان دهیاری روستای کلهرود پس از 12 سال افتتاح شد

 

  فرماندار شاهین شهر و میمه گفت:   ساختمان دهیاری روستای کلهرود پس از ۱۲ سال افتتاح شد.

 

سیدمحمدرضا کاظمی طبا امروز در حاشیه افتتاح و بازدید مهران زینلیان معاون عمرانی استانداری اصفهان از چند پروژه عمرانی در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام حسن عسکری(ع) در گفت و گو با رسانه خبری صدای جویا ، اظهار کرد: در شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از ۳۰ پروژه با ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه یِ خیرساز زنده یاد شاهرجبیان گرگاب،افزود: این مدرسه یِ ۱۲ کلاسه که با کارفرمایی فرزند خیر زنده یاد محمدرضا شاهرجبیان در مساحتی با زیربنای ۱۱۲۷ متر مربع و شامل فضاهای آموزشی، اداری و رفاهی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال، در هسته مجموعه مسکونی و به دور از خیابان پرتردد و اصلی شهر، احداث گردیده و از مهرماه سال جاری پذیرای دانش آموزان پسر دوره ی اول متوسطه خواهد بود.

فرماندار شاهین شهر و میمه با اشاره به آیین افتتاح بلوار شیخ بهایی شاهین شهر و میدان شهدای خدمت،تصریح کرد: این خیابان با طول مسیر ۹۰۰ متر و عرض مسیر ۵۲ متر و ۶/۳۰۰ متر طول جدول گذاری و مساحت آسفالت ۲۰۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر هفتاد و پنجاه میلیارد تومان، جهت اتصال خیابان شیخ بهایی به خیابان ۹ دی به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح استخر شهرک شهید محمد منتظری، مزین به نام سید الشهدای خدمت؛ حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ادامه داد: این پروژه با مساحت ۳۰۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال و فضایی شامل: استخر، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سرویس های بهداشتی، ساختمان اداری و... به بهره‌برداری رسید.

کاظمی طباء از افتتاح خیابان حاج علی منتظری روستای جهادآباد سخن گفت و بیان داشت: این خیابان به طول ۳۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۹۳۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال در راستای خدمت رسانی به مردم و دسترسی ایمن و مناسب جهت تردد به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان افتتاح و بهره برداری از دهیاری روستای کلهرود پس از ۱۲ سال، گفت: ساختمان دهیاری روستای کلهرود با مساحت زیربنای ۹۰۰ متر مربع یک فضای مناسب اداری خدماتی، جهت خدمت رسانی به مردم شریف روستا و با اعتبار بالغ بر ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال به بهره برداری رسیده است. این ساختمان از سال ۱۳۹۲ در مرحله سفتکاری رها شده بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی