پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ پاسدار محمد رضایی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد : هفته دفاع مقدس امسال نسبت به سال‌های گذشته تمایز دارد و اولین تمایز آن برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان هست، تمایز دیگر آن مقارن این هفته با هفته وحدت است و برنامه ریزی ها بر پایه جشن و شادی است، ستاد هفته دفاع مقدس در استان اصفهان تشکیل شده و در ۲۸ شهرستان، این ستادها به ریاست فرمانداران تشکیل شده است. هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور شروع و تا ۷ مهرماه ادامه دارد. ۵۴۰۰ برنامه تاکنون از ستادهای شهرستانی واصل شده است و بیشتر برنامه ها حول محور جوانان و نوجوانان است. روز اول هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح را داریم به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران. ۵ مهرماه که روز پنج شنبه است موضوع عطر افشانی قبور مطهر شهدا را در سراسر استان داریم. برنامه آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با شعار جهاد مقاومت از دیروز تا امروز که این برنامه ۴ مهرماه از ساعت ۸ صبح در سراسر کشور برگزار می شود، این برنامه با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس درحسینیه حضرت امام رحمت الله علیه در محضر مقام معظم رهبری حفظه الله برگزار خواهد شد و در مراکز استانها هم تعدادی از پیشکسوتان دیروز و امروز دفاع مقدس دعوت شده و از آنان تجلیل خواهد شد. امسال فرمایشات مقام معظم رهبری بصورت مستقیم و زنده پخش خواهد شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۳۰
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی